מקום לחתונות קטנות בתל אביב

צרו קשר לאירועים בגן הגפןמלאו טופס זה וניצור אתכם קשר בהקדם


מקום לחתונות קטנות בתל אביב

גן אירועים "גן הגפן" הינו מתחם מרהיב לאירוע חתונה קטנה בתל אביב איכותית, חתונת הכסף או חתונת הזהב, החל מ- 50 ועד 200 מוזמנים

ניתן לקיים בגן האירועים חתונות בקונספט מיוחד לפי בחירת הזוג, כגון חתונה הפוכה וכל שעולה בדימיונכם.

חתונה קטנה מונה מספר מצומצם של מוזמנים ולכן הדגש הוא על איכות יוצאת דופן.

את האירוע נבנה יחד עמכם בהדרגה, שלב אחר שלב, תוך שימת דגש לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

בחירת מקום לחתונה היא משימה שדורשת מן הזוג המתחתן לדעת היטב מה הוא רוצה ומה הוא מחפש. רבים עוצמים את עיניהם ומדמיינים את עצמם מתחתנים באווירה כפרית, ירוקה ופסטורלית הרחק מן השאון של העיר. מסתבר שאין צורך להרחיק בדי לזכות לאווירה קסומה שכזאת.

חתונה קטנה בתל אביב עד 50 איש

אנחנו בגן הגפן נפיק לכם חתונה קטנה עד 50 איש באווירה אינטימית וקסומה. כדי להפיק את המירב מאירוע בתל אביב עד 50 איש עליכם להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום ובמיוחד בשביל זה יש לכם אותנו בגן הגפן. בזכות שלל האירועים שהתקיימו אצלנו בעבר רכשנו ניסיון רב באירועים קטנים עד 50 איש מסוג זה.

חתונה קטנה בתל אביב עד 100 איש

כל חתונה אצלנו קטנה או גדולה היא אירוע מכונן ובעל חשיבות עצומה. כאשר בוחרים לחגוג חתונה קטנה בתל אביב עד 100 איש יש לתת חשיבות רבה למקום בו אתם בוחרים לחגוג. אנחנו בגן הגפן נספק לכם אווירה אינטימית וחמה, המותאמת במיוחד לאירועים עם כמות אורחים כזאת לאירוע קטן עד 100 מוזמנים.

חתונה קטנה בתל אביב עד 150 איש

כאשר בוחרים לחגוג חתונה אינטימית בתל אביב עד 150 איש, יש לייחס חשיבות רבה לבחירה של המקום. חשוב לבחור במתחם אירועים שידע להתאים את עצמו לאירועים מהסוג הזה. לאחר שצברנו נסיון רב במשך השנים בחתונה קטנות עד 150 איש, אנחנו בגן הגפן כבר יודעים היטב איך בדיוק לתכנן כל שלב ושלב על מנת שהתוצר הסופי יהיה מושלם ובדיוק לפי בחירתכם. לחגיגת אירוע קטן בתל אביב עד 150 מוזמנים צרו עמנו קשר בהקדם.

חתונה קטנה בתל אביב עד 200 איש

אם כבר התחלתם לתכנן את החתונה שלכם אז אתם בטח כבר מודעים לחשיבות של העניין הזה ועל הדייקנות וההקפדה שהוא מצריך מכם. האזור המועדף ביותר לחתונות באזור המרכז הוא כמובן תל אביב, מיקום שנוח לכולם להגעה ותמיד כיף לחגוג בו. בחתונה קטנה על 200 איש בתל אביב יש לדעת, שלמקום שבו תבחרו לחגוג את היום המאושר בחיים יש השפעה גדולה עד ההצלחה שלו, ולכן חשוב שיהיה בעל וותק וניסיון באירועים מסוג זה. "גן הגפן" הוא הבחירה האולטימטיבית לעריכת אירוע קטן בתל אביב עד 200 מוזמנים.

אל תחפש רחוק – הישאר קרוב

כן, אין צורך לחפש רחוק כדי למצוא את מה שאתם רוצים. ניתן למצוא גם מקומות לחתונה בתל אביב אשר יספקו לכם את הרוגע, הכיף, האינטימיות והאנרגיות הטובות שאתם רוצים להביא לאירוע שלכם. אם אתם מחפשים מקום לחתונה בתל אביב המתאים לכמות מצומצמת של אורחים ומיועד לחתונות קטנות, "גן הגפן" הוא מקום אידיאלי עבורכם. בתוך הגן הירוק והחצר המוקפת בגפן המטפסת ומשתרגת אתם שוכחים מכל המתרחש סביבכם ומתרכזים רק בחתונה שלכם, שהוא אחד האירועים המרגשים בחייכם, ויכולים ליהנות הנאה מלאה יחד עם האורחים שבחרתם בקפידה. מבנה האבן הדו קומתי בעל חלונות מקושתים בקומה הראשונה וחלונות ירוקים (כן, כמו ב"מיץ פטל"…) בקומה השניה, תקבלו מקום קסום בסגנון וינטאג' שימלא אתכם בשלווה עד שיתחילו הריקודים כמובן…

מקום לחתונה בתל אביב מרגיש ממש קרוב לבית

אם אתם וחלק ניכר מאורחיכם מתגוררים בתל אביב ובמרכז, אין כל סיבה להתחתן רחוק מהבית. רבים מחפשים להתחתן במקומות כפריים ופסטורליים המוקפים שדות. לעיתים שוכחים לקחת בחשבון כי נסיעה ממושכת לאירוע מתישה את האורחים והם מגיעים מחוסרי אנרגיות. לכן, חפשו קודם כל מקום לחתונה בתל אביב. כך תדעו שהאורחים מגיעים מלאים באנרגיות ורעננים. הדבר נכון כמובן גם עבורכם- נסיעה ממושכת ביום מרגש כמו יום החתונה היא מיותרת. הסתכלו וחפשו מקומות לחתונה במרכז תוך התמקדות על מקומות לחתונה בתל אביב. ללא ספק "גן הגפן" יצוץ ויבלוט מתוך רשימת המקומות ממש כמו הגפן שבולטת במקום  מכל פינה.